Dodací podmínky

 Vážení zákazníci,


děkujeme Vám  za Váš zájem o e-shop bavlnene-pyzamo.cz.


Zboží se Vám budeme snažit dodat v co nejkratším možném termínu. Některé zboží je skladem - to je označeno nápisem "ihned k dodání". To, co aktuálně není skladem, se budeme snažit co nejrychleji zajistit od dodavatele. Je-li například u zboží poznámka "dostupnost 2-3, prac. dny", znamená to, že zboží bude v této lhůtě doručeno k nám. Teprve potom bude expedováno na Vaši adresu. Pokud by mezitím dodavatel zboží vyprodal, zkontaktujeme Vás a bude-li to možné, nabídneme Vám i jinou alternativu. Pro tento účel je dobré, abyste při objednávání poskytli nejen svou e-mailovou adresu, ale také telefonní číslo. Urychlíte tím vyřízení Vaší objednávky.
V případě zboží na zakázku, tj. zboží mimo standartní nabídku, které bude ušito podle Vašeho přání, nebo upraveno na Vaše přání, bude jeho výroba, nebo úprava standartního zboží zahájena až po přijetí Vaší platby na účet. U zboží na zakázku nelze tedy platit na dobírku, ani následně odstoupit od smlouvy, pokud již byla zahájena jeho výroba, či úprava, nebo zakoupena látka v případě, že se jedná o látku, kterou nemáme běžně ve výrobě.

Balíky se zbožím odesíláme denně.
K přepravě používáme služeb dvou firem, a to České pošty a přepravní služby PPL.
Přepravní tarify uvedené v e-shopu platí v rámci ČR.

Při objednávání se Vám ukáže nabídka způsobů doručení:

Česká pošta:

- balíčky se zbožím do hodnoty 580 kč 60,-) - doručení 1-2 dny od předání dopravci. Pokud není adresát v době doručení k zastižení, zásilka je uloženana poště po dobu 2 kalendářních týdnů.
- balíčky nad 580 kč jsou doručovány jako balík na poštu, nebo balík do ruky - oba do 2. dne od předání dopravci - nutno u nich uvést i tel. číslo. U balíku na poštu je telefonní číslo přímo podmínkou České pošty, neboť se na přepážce budete prokazovat SMSkou, kterou od pošty obdržíte. Berte si tedy prosím na poštu svůj mobilní telefon. Balík do ruky je nejdříve doručován na adresu. V případě nepřítomnosti adresáta je uložen na poště po dobu 1 kalendářního týdne. Balík na poštu není doručován na adresu adresáta, ale je uložen rovnou na poštěn opět po dobu 1 týdne.

Přepravní služba PPL doručuje do 2. dne od převzetí balíku. Řidiči Vás obvykle kontaktují na telefon předem . V případě, že byste nemohli převzít balík, může ho za Vás převzít i někdo jiný. Balíky přepravované firmou PPL nejsou "do vlastních rukou" . Můžete si je nechat dovézt do zaměstnání, nebo v době dovolené na místo, kde ji trávíte. I zde je nutno poskytnout dopravci telefonní kontakt na Vás. Nemáte-li k dispozici osobu, která by za Vás balík převzala, lze si domluvit telefonicky s kurýrem, či depem PPL ještě další pokus o doručení zdarma. Můžete si také nechat doručit balík do některého výdejního místa - tzv. ParcelShopu PPL - ve Vaší blízkosti. Jedná se většinou o malé provozovny - obchody, služby ap. Mapu ParcelShopů naleznete na webových stránkách PPL. Požadavek na doručení do ParcelShopu uveďte v poznámce objednávky. Pokud nebudete neznáte ParcelShop ve Vašem okolí, nebo nebudete-li mít čas ho hledat na stránkách PPL, najdeme Vám ho sami a dáme Vám vědět, kde budete mít balíček uložen.

V obou případech prosím, než podepíšete převzetí balíku, zkontrolujte, zda obal není porušen. 

Reklamace služeb České pošty:
- zjistíte-li porušení obalu na poště, je několik možností, jak tuto situaci řešit.

Převzetí balíku na přepážce ČP:
1. můžete odmítnout převzetí a nechat balík zaslat zpět na naši adresu
2.pracovníci pošty jsou povinni umožnit Vám nejdříve kontrolu obsahu balíku, zda je v uvnitř vše, co v balení mělo být mělo být, nebo není-li obsah poničen. Pak se podle toho rozhodnete, zda balík převezmete, nebo ne.
3. Poničení obsahu balíku, nebo ztrátu části jeho obsahu můžete reklamovat o do 48 hodin poté, co jste si balík odnesli z pošty. Tento způsob vyřízení reklamace už je pak jen mezi Vámi a ČP a proto doporučujeme kontrolovat obal už při převzetí. 

Převzetí balíku od doručovatele na Vaší adrese:
I v tomto případě postupujte stejně - pečlivě zkontrolujte obal, než podepíšete převzetí a v případě poškození, u kterého byste měli podezření, že mohlo dojít ke znehodnocení, nebo úbytku zboží, balík nepřebírejte. Shledáte-li nedostatky doma, uplatněte opět do 48 hodin reklamaci na poště.

Převzetí balíku od kurýra PPL:

Nikdy nepodepisujte převzetí dřív, než si prohlédnete, zda není obal porušený. Podpisem o převzetí zároveň ztvrzujete, že Vám byl předán balík v neporušeném obalu a je pak prakticky nemožné dosáhnout u dopravce kladného vyřízení reklamace. V případě, že bude obal porušen, máte možnost balík opět nepřevzít. Budete-li ho chtít převzít, připište k podpisu o převzetí i zřetelně slova : S VÝHRADOU. Doma (nebo nejlépe ještě před řidičem) pak obsah balíku neprodleně prohlédněte a v případě nějaké závady nás neprodleně kontaktujte na mailovou adresu info@bavlnene-pyzamo.cz, na kterou prosím také směrujte veškeré další dotazy. V případě, že po té zjistítepoškození zboží, uchovejte obaly a nafoťte balík, i jeho obsah vč. poničeného místa.

OSOBNÍ PŘEVZETÍ:
Je možné pouze po předchozí dohodě na adrese e-shopu. Úhradu nelze uskutečnit hotově při převzetí. Zboží musí být zaplaceno předem na účet, a to převodem, nebo složením částky na náš účet na pokladně pobočky některého bankovního ústavu. Platbu můžete uhradit např. na pobočce České spořitelny, která je 1  tramvajovou stanici od adresy e-shopu. Uhradíte-li platbu tam, bude vidět na účtu během 1-2 minut. Zboží bude vydáno vždy až v momentě, kdy bude platba připsána na účtu. Nebude nikdy vydáno na základě potvrzení o úhradě, zadání příkazu, či ústřižku poštovní složenky ap.


Vysvětlivky: "dostupnost" zboží - max. lhůta, do kdy zboží, které není skladem, zajistíme od dodavatele, či výrobce na adresu e-shopu. Tato lhůta tedy není lhůtou, kdy bude zboží doručeno k Vám, ale kdy ho budeme mít pro Vás k dispozici.

U objednávek, kde zákazník zvolí platbu předem, má zákazník zboží rezervované 1 týden od odeslání Výzvy k zaplacení. Pokud nebude platba v této lhůtě na účtu e-shopu, bude rezervace zboží zrušena a zboží dáno k dispozici dalším zákazníkům.

Vyhražujeme si zároveň zákonné právo odmítnout objednávku zákazníků, kteří v minulosti opakovaně neuhradili objednané zboží, nepřevzali dobírky, opakovaně vraceli zboží, svým chováním uráželi pracovníky e-shopu, či se jinak dopustili poškození dobrého jména e-shopu, nebo působili svým nezodpovědným jednáním e-shopu finanční újmu.
Solidních a slušných zákazníků si naopak vážíme a vždy přidáme jako poděkování do balíčku malou pozornost navíc. Tu je však v případě vracení zboží vrátit také. V případě, že dárek není vrácen, bude odečtena z vrácené částky pořizovací cena výrobku + 4 kč manipulační poplatek (dopravné, práce, čas vynaložené na zakoupení zboží). Pokud dárek nechcete, můžete jej odmítnout v poznámce při objednání. Pokud jej v poznámce neodmítnete, je dárek považován za "vyžádaný".

Na Vaše případné dotazy budeme odpovídat co možná nejdříve. Ve všední dny do 24 hodin, o víkendu a svátcích se může stát, že se tato doba prodlouží.


Přejeme Vám příjemné nakupování a doufáme, že budete s nákupy v e-shopu spokojeni.

Zuzana Hornová